Erotik Videolar – Adult Videolar – Adul Film – Sex Hikayeleri – Seks – +18 – Sıcak Videolar – Paris Hilton – Sibel Kekilli

Temmuz 6, 2009

Yengem Çok Hoş Biri

mrb ben serhat bundan bir yıl önce yengemle başladığımız sikişş maceramızı sizinle paylaşmak istedim yengemi hep arzuluyordum minyon zayıf esmer bi kadındı iç kıdıklayan bi kadındı hep onu düşünüp masturbasyon yapıyordum..abim işe gidikten sonra ben onun yanına gidiyodum 2 tanede yenim var onları sevme bahanesiyle doya doya bakıyor ara sıra taciz ediyordum oda bilyodu oonu arzuladdığımı çocukları uyuttup televizyon izlemeye başladık bana hertarafım ağrıyor bana masaj yap dedi içimden fırsat bu değerlendir dedim.. uzan dedim üzerinde ince bir badi ve etek vardı okşar gibi masaj yapıyordum göğüslerine dokunuyor iyice okşuyordum ses çıkmıyordu bacaklarına geçtiğimde kalçalarına kadar çıkıyor sıkıyor amının arasına dokunuyordum ses çıkarmıyordu onunda istediğini anladım ve kalçalarını sıkmaya başladım dönderdim ve dudaklarına yapıştım yıllarca o anı beklediğimi söyledim karşılıklı öpüşüyorduk elerimle amını okşuyor biyandan üzerimizdekileri çıkartıyorduk… çırıl çplak olduk amını yalamaya başladım iyice sulandı ve yarrağımı amına soktuğumda müthiş inlemeye başladı yarrağımı köküne kadar sokuyordum ve gidip geldikden sonra amına boşaldım sikimi yalamasını istedim çok güzel yalıyordu sonra domaltıp götüne sokmak istedim olmaz acır dedi bişe olmaz dedim ve dar göt deliğine girdim inliyordu ve ben çok büyük zevk alıyordum oo günden sonra yengemle hep sevişiyordukk çok haş bi kadınnn

Yorum Yapın »

Henüz yorum yapılmamış.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

