Erotik Videolar – Adult Videolar – Adul Film – Sex Hikayeleri – Seks – +18 – Sıcak Videolar – Paris Hilton – Sibel Kekilli

Temmuz 6, 2009

Pelin ile yaptıklarım

Eski kız arkadaşımla aramızda geçenleri anlatıcam ben onun için ailemden izinsiz günlük istanbulda gidip geliyordum gittiğimde çok uzun uzun öpüşürdük.Ben evine girdim babası evde değildi annesi de ayrılardı.Yine sadece öpüşürken üstüne falan çıkardım elimi bi gün çatalında doğru götürrken mükemmel göğüslerine elledim benimki taş gibi olmuştu.Öpiyim mi dedim şakayala karışık cesaretin yokki dedi bu laf bana bi dokundu sen misin gibisinden öpüşmeye devam ettim.çok terlemiştik öpüşmekten üstünde badi vardı ben elimi bi annlık olark memesinin üstüne attım.Ve okşamaya başladım çok yumuşak bir memesi vardı.Sonra elimi dibine kadar sokup memelerini tam kavradım.Ucu aşağıdadır diye tahmin ediyordum meğer elimin içindeymiş genç kız olduğu için göğüs uçları mükkemlediböyle bir kız bi daha bulamam: ucuna falan elledim sıktım sonra eve döndüm.Yine başka bir gün bunlar iddaya girdik bu numaryı arama dedim biraz maldı galiba aradı bende belden yuakrını alırım dedim.sonra aradı yine bunlara gittim öpüşürken dedim aşkım çok sıcakladım sütümü çıakrabilrmiyim diyeböyle kılıbıklar gibi:D tamam dedi oda üsütndeki sonra çıakrdı askılı gibi bişi vardı ne olduğu bilmiyorum sütyenin yan çentikelri açıktaydı birinin patlamış olduğunu gördüm herhalde iki dakika öncem emsini yalrken di t shirtini sıyırıp yaladım 5 6 saniye telim çaldı bu giyindi:D sonraben kalan kopyaşı çözdüm ve sütyenin çöz dedim arkadan ya boşver falan dedi bende lütfen dedim:D çıkardı orta parmağımla elimi sokup sütyenn çıkardım onu bana ver dedi attı tekrar üstüne yattığımda sütyensiz olduğu için çıldırdım çk severim ama azmadım yani:D ha şöyle dedim ve 1 dakika sonra thirtini çıkardımm.Memeleri süperdi ama bakmadım salak gibi:D sonra öpüştüm yine memesini yaladım mükkemldi dolgundu.Ama öpüşürken gözümü kapatıyodum.Beni görürse öyle öpüşürken zorla yaptığımı zanneder diye.Sonra kısa bir yaladım tekrar öpüştüm nasıl güzel dimi dedim memesinin ucuna dilimi deydirdim bişi hissetmiyorum demez mi:D Orda bir gaf yaptım arkasını döndü elimi göğüs hizasına attım yatakta olduğumuz için tam memesine gelcek şekilde yapmadım çakmasın diye mükkemmeldi.Zekasına dayanamayıp bıraktım. Genç kızlar varsa iğrenç suratlı olmayanlar mesaj atabilirler.Onun gib memelisini bulamıyacam ama:D…

Yorum Yapın »

Henüz yorum yapılmamış.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

