Erotik Videolar – Adult Videolar – Adul Film – Sex Hikayeleri – Seks – +18 – Sıcak Videolar – Paris Hilton – Sibel Kekilli

Temmuz 6, 2009

Not için

o yıl Üniversite 2. sınıftaydım. son sınavlardı eğer iyi bir not alamazsam çakacaktım.bende hocamla yatmaya kara verdim. bir gün ders çıkışı hocama sokularakbirazda sürtünerek beni çalıştırmasını istedim. ertesi gün hocam bize gelecekti . annemler dışarı çıktılar. üstümde mini eteğim altımda tanga ve üstümde iç hatlarımı belli eden dar bir badi vardı. hoca geldi.ders çalışmaya başladıık. ben hem sürtünüyor hemde göğüslerimden firikik veriyordum. bu işi daha öncede yaptığım için öğrt. baştan çıkarmak hiçte zor olmadı. biraz dinlenelimmi dedi. tamam dedim. kanepeye geçtik. evde kimsenin olmayışından istifade bir anda dudaklarıma yapıştı.bir yandanda vajinamı yavaş yavaş okşuyordu.20liği taş gibi olmuştu ben de onu okşamaya başladım.benden zevk suları boşalıyordu.hadi sok artık diye inlemeye başladım . daha sonra sikini azıma dayadı . yalamaya başladım. daha sonra o da benim vajinamı yaladı. diliyle içeri giriyordu. zevkten bende derman kalmamıştı. doğruldu. ayaklarımı omzuna aldı hızlıca girdi.girip girip çıkmaya başladı. ikimizde çok zevk alıyorduk daha sonra sikini ağzıma verdi ve ağzıma boşaldı.göt ten de girdi tabi. daha sonra annamlar birazdan gelir dedim. toparlandık. bunun notlarıma bir etkisi olur dimi dedim. tabikide dedi.dudaklarıma bir öpücük kondurarak gitti. daha sonra her sınav öncesi ders çalışma bahanesiyle bize geliyoru.ve hiç durmadan sevişiyorduk.o günden sonra notlarım iyiye gitmeye başladı.

Yorum Yapın »

Henüz yorum yapılmamış.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

