Erotik Videolar – Adult Videolar – Adul Film – Sex Hikayeleri – Seks – +18 – Sıcak Videolar – Paris Hilton – Sibel Kekilli

Temmuz 6, 2009

Komuşumuz Canan Abla

Canan abla 25 yaşlarında çok güzel bir bayandı ve hemen yan binamızda oturuyorlardı ve evliydi. Eşi sık sık şehir dışına iş seyhati yaptığı için bize çok sık gelirdi ama ben ona hiç değişik gözle bakmadım. Henüz gençtim ve daha önce hiç seks deneyimim olmamıştı. Annem yöresel bir yemek yapmış ve yemeği komşumuz Canan ablaya götürmemi istemişti benden. Kapıyı çaldığım da Canan abla öyle bir kıyafetle kapıyı açtıki nefesim kesilmişti. Çünkü daha önce hiçbir kadını böyle bir kıyafetle görmemiştim. Canan abla üzerine çok ince bir kırmızı kombinezon giymiş içinde de bembeyaz kilot vardı. Donmuş kalmıştım kekeleyerek annem bunu gönderdi dedim. Benden içeri geçmemi mutfağa bırakmamı istedi. İçeri girdim ama heyecandan titriyordum ve utancımdan ona bakamıyordum. Mutfak çıkışında karşımda bana gülümseyerek baktı ve daha önce hiç seks deneyimim olup olmadığını sordu. Titreyerek hayır dedim. Bana bak sana şimdi ben neler öğreteceğim ömür boyu unutamayacaksın dedi. Elimden tuttuğu gibi yatak odasına götürdü beni. Çok şaşırmıştım ne yapacağımı bilmiyordum ama hala titriyordum. Yatağın kenarına oturdu ben ayakta duruyordum. Ellerimi tutarak göğüslerine götürdü göğüsleri çok sert ve dimdikti hayatımda ilk defa bir bayan göğsü tutuyordum. Penisimin sertleştiğini hissettim. Çok sıkmış olmalıyım ki onu sadece okşamamı fazla sıkmamamı söyledi. Ben göğsünü okşarken o da pantolonumun düğmesini söktü ve aşağı indirdi külotumun içinden elini sokarak yarrağımı okşamaya başladı. Zaten yarrağımı tutar tutmaz ben boşalmıştım. Yarrağımı ağzına aldı ve emmeye başladı. Hem yalıyor hem ne güzel kalem gibi bir yarrak diye söyleniyordu. Sonra beni soydu çırıl çıplaktım ama titremem geçmişti çok zevk almıştım. O da soyundu külotunu çıkardı hayatım da ilk kez bir am görüyordum. Bana ben sikini yalarken sen de amımı yalayacaksın dedi 69 pozisyonuna getirdi beni. Ben yaladıkça o inliyordu sakın ısırma diyordu. Her şey çok hoşuma gitmişti amını yalarken ağzıma boşaldığını hissettim. Benimki dimdikti bak şimdi dedi ben bacaklarımı açacağım sen yarrağını içime sokacaksın diye ne yapmam gerektiğini tarif etti. İyice açmıştı bacaklarını amına soktum yarrağımı öyle sıcaktı ki sanki fırına sokmuş gibiydim. Ben ileri geri hızla hareket ettikçe o daha set daha sert diye beni yönlendiriyordu. Fazla sürmeden yine boşaldım içine. Boşaldığımı hissedince çıkmamı söyledi. Hayatım da ilk defa şikişiyordum ve çok zevk almıştım. Eve gidince mutlaka duş al diye tembihledi beni. Eve geldiğimde annemden güzel bir azar işittim tabiki geç kaldığım için. Canan ablayla yaşadığım bu olay beni değişik bir insan yapmıştı. Artık kızlara değişik gözle bakmaya başlamıştım. Canan abla ile birkaç kez daha evinde beraber sikiştik daha sonra tayinleri Eskişehir’e çıktığı için bir daha da göremedim. izmirden ateşli bayanlar bekliyorum

Yorum Yapın »

Henüz yorum yapılmamış.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

