Erotik Videolar – Adult Videolar – Adul Film – Sex Hikayeleri – Seks – +18 – Sıcak Videolar – Paris Hilton – Sibel Kekilli

Temmuz 6, 2009

Biricik Halamm

merhabalar.size halamla başımdan geçen bi olayı anlatacağım.halamın adı filiz.35 yaşında 1.80 boylarında çok güzel bir kadın.geçen yaz ben le abim halamların yazlığına tatile gitmiştik.hep beraber balkonda otururken halam sıcaktan çok terlediğini ve banyoya gireceğini söyledi.abimlerde havuza gideceklerdi.benide çağırdılar.ama benim gelmek istemediğimi söyledim.onlar gittikten sonra ben balkonda oturmaya devam ettim.bir ara arkamı döndüğümde gördüğüm manzara mükemmeldi.halam banyodan çıkmış üstünde hiç birşey yok çırılçıplaktı.bir ara gözgöze geldik ben hemen içeriye doğru yöneldim.halam üst kata yatak odasına çıktı bende arkasından çıktım kapı hafif aralıktı.elinde bir havluüstünü kuruluyordu.içeriye girdim kapıyı kapattım.hiç sesini çıkarmadı ve yatağa uzandı.bende yanına uzandım.öpüşmeye başladık,biraz sonra halamın elini sikime doğru götürdü.şortumu indirdim.benim aleti ağzına almaya başladı.öyle yalıyorduki kendimden geçiyordum.kaldırdım ayağa yatağa domalttım ammı sulanmıştı iyice.dayanamıyordu artık kendiside,gir diyordu artık.yavaş yavaş sokmaya başladım.bir süre sonra ikimizde boşaldık.artık abimler her havuza indiklerinde halamla deliler gibi sikişiyoruz…

Yorum Yapın »

Henüz yorum yapılmamış.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

