Erotik Videolar – Adult Videolar – Adul Film – Sex Hikayeleri – Seks – +18 – Sıcak Videolar – Paris Hilton – Sibel Kekilli

Temmuz 6, 2009

Arkadaşımın Aşkı

slm. yazılanların çoğu hayalperest olsada kimisininde gerçek olduğunu inanıyorum. 25 yaşında 1 84 boyunda 100 kilo hafiften yakışıklı biriyim. izmir ege ünv. kazandım. 2. yılımda herkes gibi benimde arkadaş çevrem oldukca genişledi.kız arkadaşım zaten var. 2 yılda eve çıkmaya karar verdik 3 arkadaş. üçümüzünde kız arkadaşı var. yina bir gece kız arkadaşımı yurda bıraktıktan sonra eve döndüm. evde kimse yokta arkadaşlar hafta sonu olduğundan akrabalarının yanına gitti. evde yalnız kalacağımı biliyordum fakat kız arkadaşıma izin alamamıştık yurttan. bornova öğrenci yurdu meşhur zaten. sıcak olduğu için duş aldım. altımda sadece şort. saat 10 gibi kapı çaldı. gelen ev arkadaşımın kız arkadaşı ebruydu. dedim hayırdır. oda yurtta kalıyor. gitmeyeceğim yurda dedi. dedim hüseyin yok.akrabalarına gitti. biliyorum canım sıkkın dedi. neyse oturduk tv seyrettik. aklımdan en ufak bir şey geçmiyor çünkü hem ev arkadaşımın sevgilisi hemde kız arkadaşımın kankası. aramızda bir şey geçmesi imkansız. saat gece yarısını geçti. uykum geldi. oda şort giymiş ve üzerinde thoshort var. hafif balık etli ebru. boylu. güzel bir hatun. o bir kanepede uzanıyor ben bir kanepede. aklıma şeytanlık geldi. dedim canın neden sıkkın. ilişkilerinin iyi gitmediğini söyledi ve anlatmaya başladı. beni baymaya başladı bende konuyu çevirip iskambil oynayalım mı dedim. olur dedi. biraz pişti oynadıktan sonra aklıma bir fikir geldi. dedmki hadi senle bir oyun oynayalım. küçük çeken büyük çekenin istediğini kabul edecek. olur dedi. birazda espri falan gülmeye başladı. sorular falan derken cinsellik konusu açıldı. geçen evde giydiği elbiseyi giymesini istedim. eşyalarının çoğu evdeydi zaten. içeri gitti plaj elbisesine benzeyen elbiseyi giydi geldi. arada ben küçük kağıt çekiyordum. bana dedi şortunu değiştir. benimki ok gibi olmuştu zaten. dedim kilotumu çıkarayımmı. olur dedim. şortumu değiştirdim.kilot yoktu altımda. bende sütyenini çıkarmasını istedim. içeri gitti çıkardı geldi. artık anlamıştık ikimizinde birbirimizden istediğini. elbisesini çıkarmasını istedim. sütyensiz olmaz dedi. tamam sütyenini tak öyle olsun. sütyenini getirdi.takmasına yardımcı oldum. elbiseyi çıkardı. onunla hemen yatmak istiyordum ama sabretmem gerektiğini biliyordum. bu işler aceleye gelmez. şortumu çıkarmamı istedi. kilotumun olmadığını söyledim. biliyorum deyince ucuyordum zevkten. hemen çıkarttım. yarağımı görünce tertemiz 16_17 cm çok hoşuna gitti. kağıtlarda büyük olanların nerde olduğunu biliyor ve hep onun küçük çekmesini sağlıyordum. yine küçük kağıt çekti.ben çıplağım istersen sende çıplak ol. tamam dedi ve oda çıplaktı. böyle birşey olamaz. irice memeleri balık etli vücutu beni deli etti. dayanamıyordum. benden kendisine masaj yapmasını istedi. onu kucaklayıp yatak odasına götürdüm. o vücut kokusu beni deli etti. artık dayanacak gücüm kalmadı. yüzüstü yatırdım . üstüne çıkıp yavaş yavaş masaj yapıyordum. yarağımı götünün arasına kıstırdım. ara ara götünü oynatıyor ve beni çıldırtıyordu. bende geç boşalırım. kendimi zor tutuyordum.masajdan sonra boynundan öpmeye başladım. oda azmıştıki. derin bir oh çekti. sırtını kalçalarını bacaklarını öpmeye başladım. onu lıvama getirmiştim. sırt üstü çevirdim. dimdik memelerini koparırcasına öpüyor bir elimle vajinasını okşuyordum. kız olduğunu önden yapmamı istemediğini söyledi. artı dayanamıyordum. deli gibi sevişiyorduk. öpüşmemiz öyle ateşliydiki kız arkadaşım bile öyle öpmüyordu. yarağımı yalamasını istedim. yarağımı resmen somuruyordu. onu üsteme alıp o benim yarağımı yalıyor bende onun o kılsız vajinasını yalıyordu. bu pozisyonu herkese taviye ederim. arkadan girmemi istedi. tecrübeli olduğumdan dolaptan krem getirip hem benim yarağa hemde onun götüne sürdü. önce parmağımla alıştırdım. sonra ikinci parmak derken zafer anı gelmişti. inim inim inliyor kaç boşaldığını bilmiyordu. yavaş yavaş yarağımı götüne soktum. ben yavaş yavaş girmeye çalışırken hadi artık daya sonuna kadar dedi. acıtnak istemdiğimi söylesemde sen kökle dedi. bende sonuna kadar kökledim. biraz gelip gittikten sonra sımsıcak dölümü içine boşalttım. o zevk harika beni bitirdi. 20 dk sevişmişiz. biraz durduktan sonra penisimi bezle temizleyip emmeye başladı. benimki yine ayakta. beni sırt üstü yatırdı. herşeyi bana bırak dedi. üzerime çıktı ve yarağımı tutup götünün içine soktu. derin bir ohhh. gel git gel git o memeler karşımda yukarı aşağı oynuyordu. onları sıkıp yalıyordum. beraber boşaldık. artık dermanımız kalmadı. sabaha kadar uyuduk. sabah duşta yine birlikte olduk. kahvaltı yaptıktan sonra derse gittik. ara ara kaçamaklarımız oluyor. böyle fırsat bulursanız kaçırmayın derim.

Yorum Yapın »

Henüz yorum yapılmamış.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

