Erotik Videolar – Adult Videolar – Adul Film – Sex Hikayeleri – Seks – +18 – Sıcak Videolar – Paris Hilton – Sibel Kekilli

Temmuz 6, 2009

Ablam ile Eniştem

Üniversitede okuduğum yılarda birkaç haftalığına Ankaraya ablamın yanına gitmiştim. Yaklaşık bir hafta sonra, bir cumartesi akşamı gece saat 02.30 sıralarında lavaboya gitmek üzere uyandım. Tam odamın kapısını açıp çıkacakken benim odamın yanında bulunan banyodan birinin çıktığını duydum. Kim diye eğilip anahtar deliğinden bakınca ablam olduğunu gördüm. Alt tarafı çıplak üzerinde pijaması ile yatak odasına girip kapıyı örttü. Ne yapacaklarını anlamıştım. Biraz içeride oturdum. İçimde dizginleyemediğim bir his vardı. Çok heyecanlıydım. Bir süre sonra kapıyı yavaşça açtım ve onların yatak odasına doğru ilerledim. Eniştem “koku sürsene” diyordu bir ara eğilip anahtar deliğine baktım. Eniştem çırılçıplak arkası dönük yatakta yatıyor ablamsa karşısında bacak arasına parfüm sıkıyordu. Biraz sonra üzerine tül bir gecelik ve altına tangasını giyerek eniştemin yanına geldi. Yatağın üzerinde bir süre kendisini enişteme seyrettirdi. Sonra eniştemin üzerine yatarak öpüşmeye başladı. Sonra ablam yavaşça aşağıya kaydı eniştemin boynunu, sonra göğüslerini sonra göbeğini öpmeye başladı. Kalbim küt küt atıyordu. Sonra kafasını aşağıya doğru indirip eniştemin sikini ağzına almıştı. Ancak ablamın saçlarından bir şey görünmüyordu. Oysaki enişteminkini görmeyi çok istiyordum ablamsa saçlarını bir türlü toplamıyordu. Bir süre sonra eniştem dizlerinin üzerine kalktı ve ablam eğilerek eniştemin sikini ağzına alıyordu. Enişteminkini ilk defa görmüştüm. Çok fazla büyük bir şey değildi ama kalkmış hali yinede muhteşemdi. Ablam siki ağzından çıkarınca suları ağzında uzayıp gidiyordu. Sonra eniştem ablamı sırt üstü yatırdı ve geceliğini çıkararak ablamın göğüslerini yalamaya başladı. Ablamda muhteşem bir vücuda sahipti. Onu çok kez banyoda giyinip soyunurken görmüştüm. Hatta bacak arasını falan epilasyon yaparken çok kez yardım etmiştim. Bunedenle eniştem çok daha cazipti. Neyse daha sonra eniştem aşığı doğru inerek ablamın tangasını çıkardı ve başını bacaklarının arasına soktu. Ablam deli gibi inliyordu. Sonra eniştem ablamı domalma pozisyonuna getirerek yalamaya devam ediyordu. Bir süre sonra parmağını ablamın kalçasına sokmaya başladı bir süre sonra ablam hadi gir ne olur diye inledi. Eniştem dim dik duran sikini ablamın amına yavaşça soktu ve gidip gelmeye başladı. Bir iki dakika sonra her ikiside inliyerek boşaldılar. Bense kapıda kaç kez boşaldım hatırlamıyorum. Sonra ablam sırt üstü yatan eniştemin sikini ağzına alarak yaladı ve üstlerini giyinerek yatmaya hazırlanırlarken ben odama geçtim ve kendi kendimi tatmin etmeye başladım. Sabah her ikiside çok mutlu ve duşlarını almış olarak beni kahvaltıya çağırdılar. Evlenmeyi çok istiyorum

Yorum Yapın »

Henüz yorum yapılmamış.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

