Erotik Videolar – Adult Videolar – Adul Film – Sex Hikayeleri – Seks – +18 – Sıcak Videolar – Paris Hilton – Sibel Kekilli

Temmuz 5, 2009

Uyurken Taciz Edecektim Ama

slm arkadaslar ben 19 yasında bir erkeğim ve bu olay benim basımdan bir hafta önc egeçti. ben arkadasımın evine gittim pc oynamaya gece geç saat oldu ve bugun burda kal dedi bende kabul ettim. saat 4 e kadar oynadık sorada yattık arkadasımın 16 yasında mükemmel bir kız kardesi var ve hhastayımm ona neyse sabah kalktım arkadasımın annesi babası öğretmen ve sabah kalktığımızda evde ben arkadasımk ve kız kardesi vardı kalktım aklıma direk melis geldi ve arkadasım uyurken onun odasına doğru gittim kapı kapalıydı cok yavas bir sekilde kapıyı actım baktım yatıyo üzerinde dar bir sort ve üstünde bir tsort vardı yavasca yanına yaklastım ve cok yawas bir sekilde götüne ellemeye basladım sıcacıktı ve bacaklarının arasına ellemeye basladım kendimden geçmistim amını iyice ellemeye basladım daha sora elimi tsortün içine soktum ve elimi hiç kıpırdatmadan birkaç dakka öle bekledim sora gene amını ellemeye basladım ama artık tatmin olmuyodum amını yalamak istedim ve tsortün üstünden yalamaya basladım ve birden melis gözünü actı ben ne yapacagımı bilmiyodum sok oldum elimden tuttu ve üzerine cekti beni bende iki bacagının arasına dayandım ve öpmeye basladım heryerini yalıyodum gidip artkadasıma baktım hemen uyuyodu tekrar döndüm hemen domalttım ittirdi sadece yala dedi ben zorla domalttım ve içine girdim bakireydi ve daracık amı vardı zevkten sesler cıkarıp duruyodu daha sora sırt üzeri cevirdim ve bacakalrının arasına girdim ve göbegine bosaldım daha sora öle cıplakken biraz izledim onu ve tekrar ellemeye asladım daha sora toplandık gittim yataga girdim ve basımdan gecenleri tekrar düsündüm aklımdan cıkmıyodu arkadasım 1 saat sora uyandı ve bakkala gitti ekmek alıp gelicem dedi kahvaltı yapıcaktık ben o cıkar cıkmaz kardesinin dudağına yapıstım ve tekrar domaltıp içine girdim o günden beri nerde görsem elliyorum ve ev bos olduğunda cağırıyorum sex yapıyoruz melisim benim…

Yorum Yapın »

Henüz yorum yapılmamış.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

