Erotik Videolar – Adult Videolar – Adul Film – Sex Hikayeleri – Seks – +18 – Sıcak Videolar – Paris Hilton – Sibel Kekilli

Temmuz 5, 2009

Tesettürlü Komşum

slm ben ankaradan ali.ben ankaranın mutaassıp kesimi olan keçiörende oturuyorum.anlatacaam hikaye üst komşumuz aftma ile ilgili.fatma daha 2 hafta önce taşındı.kendisi bi eczanede satış elemanı.ve kapalı bi bayan.sabahları iş için çıkar akşamları gelir.yani aslında hanfendi bi bayan.bunu geriden geriye takip ediyodum hatta bikaç kez eczanesine gidip ilaç filan aldım bahaneylede fatmayı görcektim.çok güsel bi bayan değil ama kapalı olması galibaa beni kendine çekti.bi gün yine eczaneye gittim fatma vardı tek başına tam da kapatıyomuş.dedim fatma hanım şua ilacı verirmisiniz diye oda kapatıyodum ama dedi.yaa ben alttaki komşunuzum dedim haa tanıdım dedi.verdi ilacı işte.bende dedim araba var götüreyiö eve gidiyorum dedim.oda bana alışveriş yapcam dedi ben giderim dedi.ben tabi kaçırırmıyım fırsatı.dedim taam siz yapın işte elinizde paketler olcak yorulmayın onca yolu dedim.oda baktı tamam dedi.aslında eşim de gelcekti ama neyse dedi.eşini aradı ben yapcam alışverişi sen gelme tamam dedi.eşi de gece gelcem deyince bende offf dedim iyiii. neyse alışverişi yaptık.eve dooru gidiyoruz biraz sohbet ettik işten güçten.eve geldik.paketlerine yardım ettim.girdik eve ben dedim ineyim.oda asla bırakmam bi çayımı için deyince bende kırmadım tamam dedim.neyse çay içerken söz döndü dolaştı nasıl oldu bilmiyom ama kadın bana e bizi nasıl buldunuz dedi.bende iyi hoş bi ailesiniz dedim.oda özellikle de beni dedi.şaşırdım.ben sizi çok hoş buldum deyince tamam dedim olay budur.neyse çok hoş bi bayansınız dedim örtülü olmanız ayrı bi cazibe katmış filan dedim.oda istersen çıkarıyım dedi.bende hayır bole kalsın dedim.kadın iyi ozaman dedi.ve sizinle açık konuşmak istiyorum dedi.sizi ilk taşındıımız gün gördüm ve içimden ne sezi bi erkek diye geçirdim deyince ben yine bi afalladım.kalktı ve yanıma oturdu.elimi tuttu.napıyosun dedim ayıptır dedim ama karı azmış belli:birden yapıştı dudaklarıma.senmisin yapışan bende hemen soymaya başladım karıyı.oda beni.bi anda cırılcıplak kaldık ikimizde ben dedim baş örtüsü ve külotlu çorabın kalsın dedim.oda tama dedi.ben benim oğlanı çıkardım kadın benimkini görünce ohaa dedi kocamınki bıunun yanında kedi bee dedi.seninki kaplan gibi dedi.heemn yumuldu.şapur şupur yalıyodu.bende biyandan inliyodum karı beni mahvetmişti.bunu hemen yere yatırdım çorabının üzerinden zorladım yırtıldı çorabı ordan amcıına girdim hafiften dardı amı.zorldım girdim içine.kadın iyi azmıştı.kocmla kaç aydır ilşkimiz yok dedi.bende olemi al ozaman deyip zprluyodum biraz git gellerden sonra dedim boşalcam oda hayır nolur içime boşalma dedi.ben de ozaman başörtüne boşalırım dedim suratını uzattı inan bole bi patlamışımki başörtüsü siyahtı bembeyaz oldu:yüzünede boşaldım biraz oh bee dedi.neyse ben rahatladım dedi beraber duş alalımmı dedi bende olur dedim bide orda kaydım sabunlu sabunlu.offf süper bi gündü.kadın benni ihyaa etti.sonra dedim arada bi yapalım.oda tamam aşkım dedi.ne zaman istersen ama kocam yokken dedi.bende olmazsa onuda çağır dedim.saçmalama yaa dedi.o zaten beceremez sen varken deyince ben dedim ozaman tamam haber leşiriz.o günden beri kocası evden çıkmıyo.ama eczaneye gidip bazen öpüşüp elleşiyoz o benim malı alıyo azına ben de boşalmak için yanında başörtü geitr onu tak ben boşalırken dedim oda tamam aşkım dededi.beni hiç kırmıyo hep ihya ediyo.sa golsun karım oldu yani bi neviii:

Yorum Yapın »

Henüz yorum yapılmamış.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

