Erotik Videolar – Adult Videolar – Adul Film – Sex Hikayeleri – Seks – +18 – Sıcak Videolar – Paris Hilton – Sibel Kekilli

Temmuz 5, 2009

Otobüste Ex İle

Selam , Kendimden azcık bahsetmem gerekirse , siyah saçlı siyah gözlü , 1.80 – 1.85 boylarındaım. Antalyada yaşıyorum. Bir gün kuzenimi okuldan almaya gitmiştim tabiki onunla birlikte aylin takma isim de bizimle gelijekti. Aylin orta boylarda harika kalçalı çocuksu , ve bakımlı bir kız. eve gitmek içn otobüse binmemiz gerekiyordu. kuzenimle aylni okuldan aldıktan sonra otobüs bulma umuduyla durağa gittik. genelde otobüsler dolu olmaz burda ama hava yağmurlu olup tam okul çıkışı olunca dolu geliyordu. zar zor yer bulup binmiştik önden onları bindirip ücreti ödedim sonrada arkalara dogru yanlarına gittim. kenardaki koltuklara tutunmuşlardı bende ortada ayakta duruyordum. kuzenimle dalga geçerek aylini güldürüyordum , insanları kırmadan dalga geçerek güldürmekten cok hoşlanırım. aylin çantasını beni sıkıştırmamak içn yere bıraktı. sonra kuzenim dışarıda birşey gördü tyam olarak neyden bahsettiğini duymadım aylinle 2 si hafif eğilerek camdan dışarı baktılar. bu sırada otobüs sağa dönünce hazırlıksız yakalandım ve sola savurdu beni istemeden aylinin üzerine çullandım.tam kalçalarına dayanmıştım hafiften kızardım aylin gülmseyerek döndü ve bende olmasam düşüceksin dedi. biraz rahalamıştım ya farketmedi yada farketti fakat birşey demiyordu. daha sonra onlar camdan dışarı bakmaya devam ettiler inanılmaz gibi sertleşmiştim demir gibi olmuştu. yaslanmak istiyordum fakat cok utangaç olduğum için cesaret edemedim fakat ben 2 arada bir derede kalmışken bir anda aylin kendini bana yasladı ama dönüp bakmadı sadece yaslanıyordu. camdan yüzüne baktığımda hafif kızarmıştı ama hala kuzenimle konuşuyordu.o an inanılmaz zevk alıyordum altında okul etepi vardı hafif eğilince birazcık yukarılara cıkmıştı o bacaklara değmek için o an neler verebileceğimi düşündüm. o sırad otobüs bir manevra yaptı ve tam anlamıyla kalcalarını arasına yerleşmiştim aylinn hissetmemesiin anlamı yoktu otobüs düzlüge cıkmıştı ama hala sonuna kdr dayanıyordu. artık onunda istediğini biliyordum. daha sonra ellerimle bacaklarına hafif ürperme şeklinde degmeye başladım ses gelmeyince daha sert bi şekilde avuclamaya ve sürtünmeye başladım , aylin kendinden geçmişti .daha önce uzun süre cıkmıştık ama ona karşı bu tip duygular beslememiştim ne kdr aptalım ve utangacım.oda kendi kalcalarını sıkmaya ve bırakmaya başlamıştı. yüzünden ve susmasından dolayı kuzenimde durumu farketmişti.bana bakıp durumu farketti ve hınzır şekilde güldü. kuzeniminde problem etmediğini görünce dahada rahatladım. aylinle tek vücut olmuştuk. inanılmaz bir ahenk vardı.o ann aylinin bir an kasıldığını hissettim ve bi an ayakları yerden kesildi kendini kaybettiğini farkettim ve belnden sıkıca kavradım kendime iyice cektim o şekilde orgazm oldu. orgazmı bitince ben biraz daha sürtündüm ve bende kendimi bıraktım. inanılmaz duygulardı.o kdr insan var ama kimse haberdar değildi. bu nasıl bir işti glba herkes kendi dalgasındaydı.aylin gözlerini açınca dahada cok bana yüklenerek dogruldu mutlu ve gözleri hafif gülümseyerek bana baktı.iniceğmiz yere gelince indik. orda kuzenim ve aylinden ayrılmıştım. bir daha görüşemedik : henüz ,, bu tip birşey yaşamak ve ya konuşmak isteyenler msn ekleyebilir yada mail atablirler kaplanz_07@hotmail.com :

Yorum Yapın »

Henüz yorum yapılmamış.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

