Erotik Videolar – Adult Videolar – Adul Film – Sex Hikayeleri – Seks – +18 – Sıcak Videolar – Paris Hilton – Sibel Kekilli

Temmuz 5, 2009

Olgun Sevgilim Benim

selam ben baran istanbul da turizm işi yapıyorum 28 yaşındayım bu anlatacağım olay bundan 4 sene önce falan oldu o zamanlar 24 yaşındaydım , 190 boy 84 kg siyah iri gözlü ve atletik vucutlu biriyim , hafta sonu bekar olduğum için ev alış-verişi için süpermarkete gittim yalnız başıma , derken büyükce bir arabalı sepet alıp markete daldım , o gün yine karizmam üzerimdeydi bayanlar yine kaçamak bakışlarını atıyorlardı bana , nese birkaç parça bişey almış şarküteriye doğru ilerlerken orginal sarişin bir bayan gözüme takıldı gerçekten tanrıça kadar güzeldi hem hatları , hem giyimi ve hem de bakışları harikaydı , o bana ben ona 10-15 sn falan bakakaldık gülümsedi bende aynen ona bakarak gülümsedim sonra araya sürdüm arabayı o da arkasına bakarak bana doğru geldi bişeyler ara gibi yaparak, arkasına bikaç kere baktığından dolayı birisi ile olduğu belliydi , nese ben reyonda bişeyler bakarken o da yanıma yaklaştı bişey arar gibi yaptı , ne arıyorsunuz dedim isterseniz yardımcı olayım o da bişey söyledi bahaneden yardım eder gibi yaparak ismini sordum arzu dedi bende arda dedim memnun oldum falan derken çok hoşsunuz dedim size bakakaldım az önce sizin gözleriniz çok güzel ben de size bakakaldım demez mi !!! nese benim gitmem lazım eşim merak eder dedi bende telini istedim o arada olmaz dedi bi sn dedim hemen kendi telimi yazip verdim ve ordan ayrıldı , nese ben de mutlu bi şekilde alış-verişimi bitirip marketten çıktım , akşam eve geldim bişeyler hazırladım kendime göre yemek falan derken bir de baktım tanımadığım bir numara beni ariyor ,hemen cevap verdim arzuydu , o kadar güzel ve seksi bir sesi vardı ki o an onla olmak istiyordum , çok güzel ve seksisin falan dedim , o da gülümseyerek teşekkür etti sonra eşim yok evde canım sıkkın dedi , net var mı dedim evet dedi istersen msn de görüşelim dedim sonra adresini mesajla yolladı bana ekledim msn e geçtik , sağdan soldan konuşurken camlarıo falan açtık ve sesli konuşmaya başladık , üzerinde kırmızı mini bir geceliği vardı ve göğüsleri de hafif açıktı yani dekolteliydi , ona baktıkça kendimden geçiyordum o da bunun farkındaydı arkada esen vantilatör saçlarını havalandırıyor ayrı bir hava veriyordu , vucudun çok seksi falan dedim , ahh ahh dedi eşim bilmiyor ki kıymetini , neden dedim sevişmiyor benim ile doğru düzgün dedim ben de piclik yapıy ben olsam seni mahfederdim dedim , güldü eminim yaparsın dedi , hemde nasıl dedim , eşimin ki ufak dedi ve iyi de kalkmıyor , bende oo sen beni görsen dedim bir de , neden dedi , kocaman dedim , yalancı dedi , yok dedim şu an da kocaman , göstersene dedi , şimdi mi dedim evet dedi , ayağa kalktım boxera çevirdim camı , o kalkıklığı görünce off dedi gerçekten büyüğe benziyor , sonra aç dedi ya tamamen, indirdim boxerı aletim firladi içinden , ohh dedi süpermiş , ağzını resmen cama dayadı dilini çıkardı bende ağzına verir gibi yaptım kendinden geçtim sonra geri uzandı azcık memelerini çıkarıp okşamaya başladı , ikimizde raydan çıkmıştık , derken ayağa kalkıp domaldı bana ve o güzelim kalçalarını sundu , bende ona bakarak çekiyordum , iyice domaldı amının dudakları çıktı resmen , ayirdi kenara çamaşırı off dediim , ammı süperdi , okşuyordu bende çekiyordum , nese önce o boşaldı ardından ben ama doymadım dedim , o da bende dedim , geleyim istersen dedim evine nede olsa eşi de yoktu şimdi olmaz dedi komşular yanlış anlar bu saatte peki dedim , yarın ben seni ararım dedi tekrar , öpücük yollayıp uyumaya gitti ben de biraz nette takılıp uyudum , ertesi gün öğlene doğru telefonum çaldı arayan arzuydu yine nerdesin falan dedi evdeyim dedim yeni uyandım dedim , gel görüşelim dedi tamam dedim , arabayla çıkacam dedi nerden alıyım seni dedi , tarif ettim o güzel ve lüx bir semtte kalıyordu , dediği gibi geldi beni aldı , üstünde leopar desenli bir body , deri bir pantolon , çizme , güneş gözlükleri vardı , parfümüde süperdi , harika kokuyordu , sonra arabada giderken aletin süper dedi bayıldım ona saol dedim , elle dedim istersen araba sürüyorum dedi kaza yaparım sonra : güldük hafiften elledi offf dedi yerim onu nereye gidiyoruz dedim benim boş olan bir evim var annemden kalma oraya dedi ,tamam dedim , nese dediği yere geldik , eve girdik beraber , ev gerçekten boştu ve az bi eşyası vardı , kapıyı açtı , nese içeri geçtik daha ben kapıdayken dudaklarıma asıldı koparacam dedi o güzel dudaklarını yiyişmeye başladık , dudaklarım dudaklarım da yarağim da amındaydı , dayanmıştım , boynunu falan öpmeye başladım inlemeye başladı , inan canım 5 senedir sevişmiyorum dedim anlıyorum dedim , ateş gibiydi arzucum , sonra sikimi yala dedim , eğildi , fermuarımı açtı boxerdan çıkardı oofff dedi camda göründüğünden de kalın ve etli yerim bunu , ağzına alması ile içim bi hoş oldu arzucum emmiyor resmen yiyordu yarağimi , iyice ıslattı her yerini daşak , sap derken yalamadık yer bırakmadı , kalktı sonra içeri geçelim dedi , yatağa uzandım, karşımda soyunmaya başladı , üstünde kırmızı g-stringi kalmıştı sadece , geldi kucağıma oturdu ve memelerini emmeye başladım , uçlarını mosmor ettim resmen , ağzım acaib oldu , am yalamak istiyordum , uzan dedim bebeğim , sirt üstü uzandı ve bacaklarını ayirdi , çamaşırını yavaşça indirdim aşağı , ammm değil bal kutusu gibiydi, süperdi görüntüsü , etli ve dudaklı en sevdiğim am çeşidiydi arzucugumun ammı , dilim ile önce ayaklarından yavaş yavaş yalaya yalaya yukarı geldim zevkten meme uçlarını ısırıyordu , sonra iki elim ile baldırlarını tutttum ve dil masajını yapmaya başladım bir ammın bir götün deliğine inip çıkıyordum , arzunun zevkten suyu aktı , ammı sular seller gibiydi , tadı muhteşemdi , aşkım sok dedi hadi , ayaklarını omuza aldım ve kafasını dayadım yavaş çok dar dedi gerçektende daracikti eşi bir türlü açamamıştı bu güzelim ammı , nasıl soktumsa gözleri acaib açıldı ohh dedi sik beni aşkım o öle dedikçe daha da yüklendim beline kadar soktum yaragi , arzu zevkten tirnaklarını belime geçirdi ve ayaklarını belime doladı bende var gücüm ile sikiyordum , sonra yaragi amdan çikarip ağzına verdim tekrar amma sokup devam ettim , sonra domal dedim domaldı bana , bu sefer belinden tuttum ve var gücüm ile sikmeye devam ettim , arzunun zevkten dili açılmıştı harikasın erkeğim , oruspumun , sana tapıyorum , sik ammımı falan diyordu öle dedikçe ben daha hızlı vuruyordum sonra kucağıma alıp sirt üsttü yattım üstteydi arzu zıplıyordu , içine geleyim mi dedim , fişkir dedi bebeğim altıma aldım sonra , tüm gücüm ile içine boşaldım ama benim yarak amma doymamıştı halen dimdikti o zevkle devam ettim çıkarmadan arzu süpersin diyordu bunu ilk defa yaşıyorum resmen kadın üst üste orgazım oluyordu o şekil 3 posta siktim üst üste , sikimi çıkardığım da ammı kıpkırmızıydı ama doymamıştık sona duşa geçtik ve yıkanıyor hem de sevişiyorduk bu sefer götten sikecektim iyice domalttım altımda şampuanlanmış sikimi dayadım göt deliğine ohhh dedi zevkten tüm gücüm ile geçirdim o da iyice sıktı sikimi zevkten ölecektik , bi posta da öle sikiştik sonra giyinip evden ayrıldık arzu ile baya uzun sikiştik kocacı olmadığı zamanlar benim kadınım oluyordu , bu hikayeden sonra emra var bakireliğini aldığım üniversitelim ona da sonra gelecem !!

Yorum Yapın »

Henüz yorum yapılmamış.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

