Erotik Videolar – Adult Videolar – Adul Film – Sex Hikayeleri – Seks – +18 – Sıcak Videolar – Paris Hilton – Sibel Kekilli

Temmuz 5, 2009

Halı Bahane

ben 18 yaşında azgın ve bi o kadar çekici bir erkeğim.. bizim apartmanda oturan çok sexi bir komşumuz var ne zmn onu görsem akşam mutlaka 31 çekerim. . nese fazla uzatmadan konuya gireyim bu olay tamamiyle gerçek.. yaz gelmiş ti ve komşumuz halılarını yıkamış asmak için benden yardım istemişti bende hemen geliyorum deyip kapıyı kapattım ve içeri girdim. ve hemen aklıma şeytani planlar geldi .. güzel kokular sürüp evlerine çıktım.. tabi onun üzerinde iş yaptığından dolayı şort ve askılı bi blüz vardı… halıları kaldırırken bana habire frikik veriyordu ve bende onu izliyordum… tabi beni farkediyordu ama ses çıkarmıyordu.. halıların üzerindeki nemden dolayı ıslanmıştım oda bana istersen elbiselerin kuruyana kadar sana benim kocamın kıyafetlerinden vereyim bende olur dedim ve yatak odasına gittik.. ve bana bi şort verdi bende şortun altına bilerek boxerımı giymedim benimki artık kabak gibi ortadaydı oda bunu farketti neyse işimizi bitirdik ve oturma odasına geçtik oda ben üstümü değiştirip geliom dedi. bende kapının aralığından onu gizlice izliyordum vücudu çok güzeldi sadece südyeni ve tangası üzerindeydi bende benim aleti okşuyordum tam o sırada beni farketti ve ne yapıyorsun orada dedi bende hiç cvp veremedim uzun süre birbirimize baktık ve dayanamayıp dudağına yapıştım onunda hoşuna gitmişti südyenini çıkarıp onu yalamaya başladım oda benim aletle oynuyordu sonra tangasını indirip yatağa uzandı ve hadi ne bekliyorsun gelsene dedi bende üzerine atladım ve ammından sikmeye başladım birbirimizi deliler gibi öpüyor ve yalıyorduk birkaç kere içine boşaldım ve birşey olacak die çok korktum oda doğum kontrol habı kullandığını söyledi ve davam ettim kocasının iş ten çıkış saatine kadar onu deliler gibi siktim önden arkadan heryerinden vücudunda sikilmedik delik bırakmadım artık kocası her evde olmadığında onunla beraber halı yıkıyoruz : çok zevkli oluyor herkeze tavsiye ederim komşularınıza yardım edin :

Yorum Yapın »

Henüz yorum yapılmamış.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

