Erotik Videolar – Adult Videolar – Adul Film – Sex Hikayeleri – Seks – +18 – Sıcak Videolar – Paris Hilton – Sibel Kekilli

Temmuz 5, 2009

Beni Sikip Çoğalttılar

BENİ SİKİP SİKİP ÇOĞALTTILAR Merhaba ben 22 yaşında güzel çekici bir kızım üniversiteye gidiyorum zamanım çoğunu ders çalışarak geçiriyodum.Çoğunlukla ben erkek arkadaşlarımla takılıyodum onlarla gezip onlarla ders çalışıyoduk. Bir gün yine 3 erkek arkadaşım Coşkun,Murat ve Kazım üçümüz dışarıda cafe’de oturuyoduk onlar üçü birlikte yaşıyorlardı hadi dediler bizim eve gidip içki falan içelim dediler ben ilk önce istemedim gitmeyi ama çok ısrar ettiler dayanamayıp gittim onlarla.Eve gittik biralar votka aldık cipsler falan hem içiyoz hem yiyyoz hem gülüyoruz.Baya bi içitik hepimiz uçuyoruz Coşkun elimi bacak arama attı benim içim bi tuhaf olmuştu onlar gülüyordu derken diğerleride gördü onlarda ellemeye başladı dıştan biraz itmeye çalıştım ama üçüyle birden başa çıkamazdım beni soymaya başladılar memelerim dışarıda kaldı yalamaya başladılar ben kendimden geçmeye başladım ikisi memelerimi yalıyor diğeride amımı eliyle okşuyor.derken Murat koca yarağını çıkarıp ağzıma verdi ben yalamak istemedim ama karşı koyamadım yalıyodum Coşkunda yarrağını çıkardı diğer tarafımda elimi aldı zorla tutturdu artık alıştım ikisininkini yalıyodum Kazım’da soyundu onunkinide yalamaya başladım hepsini sırayla pantolonumu çıkardılar ben çıplak kaldım Kazım koltuğa oturdu domaldım ben sikini yalamaya başladım coşkun arkama geçti yavaşça amıma sokmaya başladı ilk koyuşunda içim geçti ondan sonra seri şekilde sikiyordu Coşkun çekildi Murat geldi arkama o koymaya başladı onun siki daha büyüktü zorluyodu beni siktikten sonra Kazımın kucağına oturdum yavaşça amıma sokmaya başladım sikimi oturup kalkıyodum göğüslerim havada zıplıyordu kucağından kalktım Kazım yatağa yattı sikini üstüne oturdum arkadan Murat geldi elini tükürükledi göt deliğime sürdü koca yarağı sokmaya çalıştı ben çok zorlandım bağırıyodum götten daha önce hiç yapmamıştım zorladı olmadı Coşkun denedi bu sefer onunki biraz daha ufaktı o da denedi çok zorlandım kalktım ben üçü ayakta ben eğildim siklerini yalamaya başladım ve üçü sırayla boşaldı her yerim sperm oldu. Benim için ilk kez böyle üçlü deneme oluyordu ama çok güzeldi istedikleri zaman beni her zaman siktiler böyle sikişleri çok seviyorum…….

Yorum Yapın »

Henüz yorum yapılmamış.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

