Erotik Videolar – Adult Videolar – Adul Film – Sex Hikayeleri – Seks – +18 – Sıcak Videolar – Paris Hilton – Sibel Kekilli

Temmuz 5, 2009

Arızayı Giderdim – Erotik Hikayeler

slm ben ş urfanın bir ilçesinde elektirkçilik yapıyorum size anlatacagım olay daha yeni geçti başımdan bende szinle paylaşayım dedim bizim bir komşu bana banyodaki anahtarın arızalı oldugunu mümkünse bakmamı söyledi bende olur dedim ve salladım bu arada komşumun 3 tane kız çocugu var ben öglen vakti eve giderken kızı asuman önüme çıktı ve anahtarı yapmadıgımı bana hatırlattı bende tamam dönüşte bakarım dedim dönüşte kendi kapısının önünde oturuken buldum onu ve mucburen yapmak zorunda kaldım uzatmadan eve girdim banyonun içinde anahtarı sökerken eski yapı oldugu için anahtar banyonun içinde yanıma gelip hiç korkmıyormusun bu işten dedi bende ilk başlarda korku vardı ama şimdi kalmadı artık alıştım dedim ben çalışırken o gitti geri geldiginde elinde iki bardak çay vardı birini bana uzattı bende annesini sordum annem ablamla birlikte hastaneye gitti işleri uzun sürdügü için eve gelmeyeceklerini ögleden sonra geleceklerini söyledi öbür kardeşim ise okulda deyince benim içimde bir kıpırdanma oldu ellerim titriyordu bir sigara yaktım onada uzattım içmedigini söyledi bende sadece bir tane dedim aldı iş falan umrumda degildi artık benim önümdeki kabarıklıktaydı gözü birden ne oldu diye sordu bende hiç dedim ama bana sorun bitmiş bir durumdayım işim bitti gidecekken öbür odadaki lambayada bakmamı istedi geç kaldım dedim ama nafile içeri girince bütün cesaretimi toplayıp yapıştım dudagına bunu beklercesine öyle bir karşılık verdiki bana hemen divana çöktük başladım her tarafını yalamaya elden ayaktan çıkmışken birden beni durdurup bakire oldugunu ama isterse arkadan deneyebilecegini söyledi bende götünü ve sikimi tükürükledikten sonra yüklenmeye başladım ama nafile dur dedi ve kremi alıp geldi önce sikimi güzelce kremledi bende onu götünü kremledim kendisini sıkmamasını söyleyip yavaş yavaş o karanlık yere dogru ilerledim sonuna kadar girince nerdeyse aglayacak durumda oldugunu fark ettim ama dönüşü yotu artık biraz bekledikten sonra git gele başladım artık acı yerine zevk alıyordu bir kaç dakika sonra ben bütüm spermlerimi onun o karanlık deligine boşaltmıştım ve o artık benim yosmam her fırsatta sikiyorum onu byeee

Yorum Yapın »

Henüz yorum yapılmamış.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

